Je zocht op 'welbevinden op school'

In: Hoe werk ik aan het groepsklimaat? (ISK en VO)

De groep als veilige plek (ISK/VO)

De groep als veilige plek Investeren in een positief en veilig groepsklimaat kost tijd, maar het betaalt zich dubbel en dwars terug.  Door aandacht te besteden aan de groepsdynamiek kan je invloed krijgen ...

In: agenda

Training: Sleutelpersonen onderwijs

Wil jij samenwerken met ouders met een (recente) migratieachtergrond? Pharos biedt een training Sleutelpersonen Onderwijs. De training leidt mensen met verschillende achtergronden op tot sleutelpersonen. Zij kunnen bijvoorbeeld voorlichting geven over het ...

In: trainingen

Basistraining sleutelpersonen onderwijs 3-daags

Trainingsprogramma De sleutelpersonen volgen een driedaagse training. Iedere dag worden twee inhoudelijke thema’s behandeld. De thema’s kennen een theoretisch en een praktisch onderdeel, waarin de sleutelpersonen leren hoe zij zelf voorlichting kunnen geven, ...

In: trainingen

Basistraining sleutelpersonen onderwijs 2-daags

Trainingsprogramma De sleutelpersonen volgen een tweedaagse training. Iedere dag worden minimaal twee inhoudelijke thema’s behandeld. De thema’s kennen een theoretisch en een praktisch onderdeel, waarin de sleutelpersonen leren hoe zij zelf voorlichting kunnen ...

In: agenda

Conferentie Wegwijs in Welbevinden

Maandag 14 oktober 2024 | 9.30 – 16.30 uur | Locatie: 1931, ‘s-Hertogenbosch Pharos is één van de organisaties die in samenwerking met de Kenniscommunity van het Nationaal Programma Onderwijs de conferentie ‘Wegwijs ...

In: Vanuit een ondersteunend beleid werken aan welbevinden (PO)

Inrichting van je school (PO)

Inrichting van je school De inrichting van een school, de klaslokalen en het schoolplein kunnen van grote invloed zijn op het leerproces en het welbevinden van leerlingen. Een schoolgebouw moet aan twee tegenstrijdige ...

In: Vanuit een ondersteunend beleid werken aan welbevinden (ISK-VO)

Inrichting van je school (ISK/VO)

Inrichting van je school De inrichting van een school, de klaslokalen en het schoolplein kunnen van grote invloed zijn op het leerproces en het welbevinden van leerlingen. Een schoolgebouw moet aan twee tegenstrijdige ...

In: Belangrijke vaardigheden van een leerkracht of docent

Welbevinden onderwijsprofessional

Welbevinden onderwijsprofessional Zorgen voor je eigen welbevinden betekent dat je lekker in je vel zit en je energie hebt om je werk goed te kunnen doen. Het zorgt ervoor dat je opbouwend kan ...

In: publicaties

Preventief werken aan sociaal emotionele ontwikkeling en welbevinden

Deze handreiking kan opzichzelfstaand worden gebruikt, maar ook en zelfs bij voorkeur, naast bestaande educatieve programma’s, monitoringssystemen, vroegsignalering en interventies gericht op het ondersteunen van de sociaal emotionele ontwikkeling. Deze handreiking voor ...

Naar boven