Je zocht op 'onderwijs vlucht'

In: publicaties

Naar de middelbare school – poster

Voor ouders en verzorgers met kinderen in groep 6, 7, en 8 die behoefte hebben aan informatie. Ook geschikt voor mensen die moeite hebben met lezen en schrijven, vluchtelingenkinderen, vluchtelingengezinnen en migranten die ...

In: publicaties

Naar de middelbare school – cursusmap

Voor ouders en verzorgers met kinderen in groep 6, 7, en 8 die behoefte hebben aan informatie. Ook geschikt voor mensen die moeite hebben met lezen en schrijven, vluchtelingenkinderen, vluchtelingengezinnen en voor migranten ...

In: Waar komt de leerling in mijn groep vandaan?

Voorgeschiedenis en situatie in land van herkomst

Voorgeschiedenis en situatie in land van herkomst Elke leerling en elke situatie is natuurlijk uniek maar hoe kan de voorgeschiedenis en de situatie in het land van herkomst van jouw leerlingen doorwerken op ...

In: Programma’s Pharos

Programma eHealth4ALL

Programma eHealth4ALL Met het programma eHealth4ALL zet Pharos zich in voor begrijpelijke en toegankelijke digitale zorg voor alle mensen. Ook mensen die moeite hebben met lezen en schrijven of die minder digitaal vaardig ...

Paasei gevonden

Super! Jij weet jouw weg online wel te vinden, anders had je deze Paasei-pagina niet gevonden.

In: infosheets

Sleutelpersonen Gezondheid

Sleutelpersonen Gezondheid Een goede gezondheid is ontzettend belangrijk om in Nederland te kunnen participeren en integreren. Want alleen als je je goed voelt, kun je een nieuwe taal leren, openstaan voor nieuwe contacten, ...

In: De leerling echt zien, hoe doe ik dat?

De leerling tot rust laten komen

De leerling tot rust laten komen Je kan een leerling helpen om hier tot rustte komen. Maar hoe doe je dat in de waan van de dag, met een grote diversiteit aan leerlingen, ...

In: Hoe werk ik aan het groepsklimaat? (PO)

De groep als veilige plek

De groep als veilige plek Investeren in een positief en veilig groepsklimaat kost tijd, maar het betaalt zich dubbel en dwars terug.  Door aandacht te besteden aan de groepsdynamiek kan je invloed krijgen ...

In: Vanuit een ondersteunend beleid werken aan welbevinden (PO)

Signaleren en inrichten ondersteuningsstructuur (PO)

Signaleren en inrichten ondersteuningsstructuur Door de behoeften van leerlingen en eventuele risico’s in een vroeg stadium te identificeren en aan te pakken, kunnen verergering van problemen en mogelijke negatieve gevolgen op de lange ...

Naar boven