Je zocht op 'Zorgen doe je samen'

In: publicaties

Bereiken en betrekken inwoners – Bellingwedde

Bereiken en betrekken inwoners met lage SES Er bestaan grote gezondheidsverschillen in Nederland. Als we niets doen, dan worden deze verschillen alleen maar groter. Over het algemeen geldt dat mensen met een lage ...

In: publicaties

Bereiken en betrekken inwoners – Westerveld in actie

Bereiken en betrekken inwoners met lage SES Er bestaan grote gezondheidsverschillen in Nederland. Als we niets doen, dan worden deze verschillen alleen maar groter. Over het algemeen geldt dat mensen met een lage ...

In: publicaties

Checklist Bereiken en Betrekken inwoners

Bereiken en betrekken inwoners met lage SES Er bestaan grote gezondheidsverschillen in Nederland. Als we niets doen, dan worden deze verschillen alleen maar groter. Over het algemeen geldt dat mensen met een lage ...

In: Vanuit een ondersteunend beleid werken aan welbevinden (ISK-VO)

Schoolbrede en integrale aanpak (ISK-VO)

Schoolbrede en integrale aanpak welbevinden School speelt bij het werken aan welbevinden een belangrijke rol. Leerlingen brengen er immers een groot deel van hun tijd door. Leren lukt het beste als je je ...

In: trainingen

Samenwerken met mensen om wie het gaat

Over deze e-learning In deze e-learning (bestaande uit vier modules) leer en reflecteer je op de volgende onderwerpen: Wat is jouw doel met bereiken, betrekken of samenwerken? Hoe werken we toe naar een mindset waarin ...

In: factsheets

Opvoedondersteuning bij migranten en vluchtelingengezinnen

Opvoedondersteuning bij migranten en vluchtelingengezinnen Opvoedondersteuning is een verzamelbegrip voor preventieve activiteiten en interventies, met als doel de opvoedvaardigheden van ouders te vergroten en de opvoedingssituatie te verbeteren. Volgens de Jeugdwet zijn gemeenten ...

In: nieuws

Hoe creëer je begrip voor elkaars standpunt op school?

De verkiezingsuitslag, de oorlog in Gaza, Paarse Vrijdag: Een school is een mini-maatschappij en dat betekent ook dat mensen verschillende opvattingen hebben over maatschappelijke thema’s. Hoe zorg je ervoor dat dat niet ...

Naar boven