Je zocht op 'Zorgen doe je samen'

In: Vanuit een ondersteunend beleid werken aan welbevinden (ISK-VO)

Signaleren en inrichten ondersteuningsstructuur (ISK/VO)

Signaleren en inrichten ondersteuningsstructuur Door de behoeften van leerlingen en eventuele risico’s in een vroeg stadium te identificeren en aan te pakken, kunnen verergering van problemen en mogelijke negatieve gevolgen op de lange ...

Sleutelpersonen

Waarom samenwerken met sleutelpersonen Sleutelpersonen weten als geen andere hoe mensen in je gemeente te bereiken, de vraag achter de vraag te horen en (gezondheids)problemen te signaleren. Meer en meer zien we dan ...

Inclusief onderzoek doen: veelgestelde vragen (FAQ)

Veelgestelde vragen over inclusief onderzoek Diversiteit binnen je onderzoeksdoelgroep is belangrijk. Betrek daarom ook kwetsbare groepen bij je onderzoek, zoals mensen in sociaal-kwetsbare situaties en mensen die de Nederlandse taal niet goed spreken ...

In: agenda

Training: Sleutelpersonen onderwijs

Wil jij samenwerken met ouders met een (recente) migratieachtergrond? Pharos biedt een training Sleutelpersonen Onderwijs. De training leidt mensen met verschillende achtergronden op tot sleutelpersonen. Zij kunnen bijvoorbeeld voorlichting geven over het ...

In: publicaties

Begrijpelijke onderzoeksformulieren: toestemmingsformulier (IC)

Begrijpelijke onderzoeksformulieren Onderzoekers werken vaak samen met patiënten in hun onderzoeken. Patiënten moeten voor deelname goed weten wat het onderzoek inhoudt. Dit leggen onderzoekers uit in een patiëntinformatieformulier (PIF). Ook moet de patiënt ...

In: Vanuit een ondersteunend beleid werken aan welbevinden (PO)

Schoolbrede en integrale aanpak (PO)

Schoolbrede en integrale aanpak welbevinden School speelt bij het werken aan welbevinden een belangrijke rol. Leerlingen brengen er immers een groot deel van hun tijd door. Leren lukt het beste als je je ...

Naar boven